Translate

martes, 24 de marzo de 2015

Blazer + Falda Azul...


Hola a Tod@s
Hello All


Este  look, se ha convertido sin duda en unos de mis favoritos de esta temporada. Ya  lo he llevado en un par de ocasiones, y es que me encanta por ser a la vez: Desenfadado, atractivo, sofisticado, y elegante...etc.
Vamos que lo tiene todo todo ; )

This is definitely one of my favorite outfit for this winter. I've put these clothes several occasions, because I love and I think it meets the qualities of being a outfit, sexy, sophisticated, and elegant, all at the same time.

















There is no one else like you, you are the only one....


4 comentarios:

  1. You have a lovely smile!! And I love your ook! :)

    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin or Facebook? I'd be super happy!
    If you agree, just follow me, I'll follow back for sure! :)

    XX, Sara.

    http://saritschka.blogspot.de

    ResponderEliminar
  2. Me encanta! la combinación azul klein y negro es siempre ganadora! estás muy guapa y menudo tazonazo!! wow!
    Te dejo mi blog por si quieres pasarte guapa ;)
    Un besazo
    www.alphasdreams.blogspot.com

    ResponderEliminar